onsdag 27 juli 2011

Var är motivationen?

Motivationen till att ta tag i mitt liv här hemma är inte på topp just nu! Schemat är fullspäckat och vet inte riktigt vart jag ska börja? Mina tankar är fortfarande fulla med intryck från USA och kan inte riktigt släppa dem och återgå till min vardag, svårt att förklara. Om jag fick välja, skulle jag utan tvekan åka på en till resa imorgon! Verkligheten är en annan......
Lyckligtvis har jag semester till 15 augusti och har därmed tid till det mesta. Handbollen drar igång ikväll nere i Trelleborg, härligt att få känna på boll igen. Löpning väntar efter träningen.

Har flera klientarbeten att ta tag i samt möten, schemat blev genast ännu mer fullspäckat. Önskar dygnet hade fler timmar för det krävs rejäl planering för att allt ska fungera.

Och sedan har jag ju detta att ta itu med....

Hugo snokar för fullt bland mina väskor:) Galjor och skohyllor måste inhandlas för att allt detta ska få plats. Tyvärr kommer jag vara tvungen att rensa i gardaroben, vilket jag egentligen inte behöver eller vill göra. Trots min stora walk in closet så finns det en limit där också:(

_____________________________________

Sov inte länge idag, kunde inte somna om efter att Johan åkte till jobb. Log och vände och vred på min i säkert två timmar innan jag beslutade mig för en långpromenad med Hugo. Vi tog en tur runt hela västra hamnen och kom hem svettiga.

Vad tycker ni om mina Under Armour kläder jag inhandlat i USA?
Jag älskar dem!

_________________________________________

Jaha, om man skulle börja med att betala räkningar? Allting lika roligt att tömma kontot, not!


Hörs kanske senare!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar