onsdag 27 juli 2011

Bästa välkomnandet av min sambo!

Jag är lyckligt lottad som har Johan som pojkvän, minst sagt!
Efter 12 dagar i staterna var längtan stor efter honom när jag väl anlände på Kastrup men inte trodde jag att han skulle möta upp mig där. Vi hade bestämt jag skulle hoppa av vid Hyllie. Han överraskade mig rejält och dessutom fick jag motta 12 jättefina rosar, en för varje dag han saknat mig.

Jag älskar överraskningar :)


Johan tog mig ut på lunch efter hemkomsten, Lilla Torg blev det. Resten av dagen spenderade jag i sängen, sov faktiskt inte den här gången något heller. Omöjligt att luta sig åt någonting för att sova och därmed slutade det med tre filmer, läsning och musik på flyget.

Jag och den här lilla busen sov nästan hela dagen igår, mycket välbehövligt!


Cao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar