tisdag 19 juli 2011

Uppenbarligen är jag också besatt av.....

....shopping......
Halvdant väder betyder shopping! Efter alla inlägg med mina inköp kan man tro att jag har handlat färdig, men icke! Känner inte mina fötter, benen viker sig snart efter 9 timmar av intensiv shopping! Can´t get enought! Jag kan intyga att vi lever i ett konsumtionssamhälle men jag förtjänar allt jag har inhandlat av den anledningen att jag inte rört min plånbok de senaste sex månaderna. Vill jag ha något här i USA, så köper jag det helt enkelt!

Kanske lite boring med bilder som visar mina inköp men men.... here them come. Dagens inköp...

Trenchcoat, plånbok och skärp från Michael Kors, sandaler och klocka från Guess, bikini, ballerinaskor, shorts och chinos från Tommy Hilfiger, skjorta, kjol och shorts från Calvin Klein och en sweater från Ralph Lauren.


Så här ser mina shorts och skjorta ut på mig ut från Calvin Klein!


Filt, två handdukar och örngott från Ralph Lauren, hälften av kläderna är från Banana Repubilc och resten är från olika amerikanska märken. Diggar min nya nyckelknippa från Michael Kors.

Det här är ren glädje! Jag log hela tiden vi var inne i Under Armour affären. Mitt favoritmärke när det gäller träning och helt klart det bästa! Riktigt bra kvalité! Under armour är tre gånger dyrare hemma i Sverige! Hittade lite på Champion också.


Jag fick köpa en resväska idag för att kunna få med mig allt hem, väskan fylldes på två röda sekunder! Jag kommer hem med en helt nya gardarob, tur att jag har en stor walk in closet!

Glad?

Helt plötsligt kommer världens största skur och vi ville lämna några påsar i bilen. Amanda är beredd för regnet! Haha...



________________________________________________

Efter mina inlägg här i New York kan man tro att jag driver en modeblogg och inte tränings-och kostblogg. Mode ligger mig varmt om hjärtat så dessa dagar får de bli undantag.

Vi är helt utslagna och ska massera varandra samtidigt som vi kollar på film. Familjen har åkt till Hamptons och vi har huset för oss själva fram till söndag:) Precis slank det ner några bitar vattenmelon och kosten för övrigt har varit bra. Vi bröt PF runt 15.30:) Imorgon väntar andra träningspasset, gymmet tidigt innan vi kör till stranden där vi ska spendera halva dagen. Vad vi ska göra på kvällen får ni ta del av i nästa inlägg ;) AND ITS BIG!

Caoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar