måndag 18 juli 2011

DKNY, Calvin Klein, Anne Klein...lätt att bli beroende här i NY!

Efter många skratt av filmen "Bad Teatcher" är moi jättetrött i kroppen...
Det har varit ännu en lång dag här i Staterna, Im loving it!  
Hann som sagt shoppa i fyra timmar medan Amanda var på kurs, går runt med ett leende på läpparna.

Bio kl. 22.10 i en nästan tom salong var nog inte det jag hade väntat mig, samtidigt är det inte konstigt eftersom folk jobbar imorgon. Filmen var i alla fall kanon och rekommenderar den varmt till alla! 

Tänkte visa er dagens inköp:

Klänningar, toppar från bl.a Calvin Klein och Anne Klein. Skorna är från Anne Klein and I just love them! Hittade en cool sminkbox och den är redan full! 

Handlade lite smink, dag-och nattkräm samt mask från Elisabeth Arden, träningstoppar, trosor och ännu en pike från Polo:)

Dagens två bästa köp, svart DKNY och rosa Anne Klein trenchcoats! De är ursnygga i verkligenheten, bilden är inte rättvis!


______________________________________________________

Imorgon åker vi iväg utanför New York för att göra some serious shopping! Träning på kvällen väntar mig sedan återstår att se vad kvällen bjuder på. Vi väntar eventuellt på lite regn och åska (35 grader) och då är det perfekt att shoppa i stoooora köpcenter!

Jag är så trött, ögonlocken smeker golvet och klockan är 01.20 här. Need my sleep!

En bild från idag

Me and my sister Amanda!


Sleep tight! 

1 kommentar:

  1. Ska ni till http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7 ?

    Tänk på att inte fastna någonstans. Jag hann inte med Timberland o några till innan de stängde för jag fastna i CK och Nike ;)

    SvaraRadera