tisdag 19 juli 2011

Äntligen ska jag få se henne, RIHANNA!

Jag avgudar två personer inom musikbranschen och det är Michael Jackson och Rihanna!
I mina yngre år var jag totalt besatt av "King of Pop" och glädjande nog fick jag se honom på Ullevi 1997 som tolvåring.

Musiken som har tagit över i mina hörlurar idag är Rihanna. Det finns nog inte en enda person som har åkt i min bil utan att inte ha lyssnat på henne! Säger bara "under my umbrella ella ella ella eee ee ee ee e"

Imorgon åker jag och Amanda in till NYC för att se henne, Im sooo excited!!!
Fullkomligt älskar hennes musik och när hon sjunger Umbrella, kommer jag bli freekin happy!

"The Loud Tour 2011" ska enligt skribenterna vara riktigt bra!



Time for some sleep! Blir inte bättre på att lägga mig i tid, klockan är 01.30 och väckarklockan ringer 08.00 för träning på gymmet innan beachen!

Nighty Nighty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar