tisdag 19 juli 2011

Premiär för beachen -2011! Done!

Idag har vi stekt på Jonas Beach, oboy..vad varmt det var! Stranden är jättefin, vågarna är enorma och det kryllar av "lifeguards". De blåste i sina visselpipor många gånger idag och varnade människorna för att inte simma längre ut osv. Skönt med säkerhet men sedan kostar det också, 10 dollar! Alla stränder runtomkring kostar det att vistas på. 

Jag har redan fått en fin färg efter fyra timmar på stranden, gott! 

Man måste gå en bra bit från parkeringen i het sand! 

Jag klagar inte på livet just nu :) 

The handstand! Den här bilden är ett måste! Har en bild från Thailand och Miami och nu från New York också, fint! 

Weeeeiiii!!! Vi lekte en hel del på stranden....

Amanda håller utkik..... efter lifeguards kanske? ;)


Nu har jag officiellt doppat mig i havet 2011! Badar annars inte hemma i Sverige, alldeles för kallt!:( Jag är en riktig badkruka.

_____________________________________________

Back at home, precis ätit lite mellanmål i form av tonfisk i vatten. Laddar för ett träningspass, fys och korta intervaller utanför huset. Ikväll är det Rihanna och tydligen ligger arenan bara tio minuter härifrån, nice! 

Ingen konservburk, utan i en påse?! 


Kommer uppdate från konserten ikväll, då är det natt hos er ;) 

See yah! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar