onsdag 20 juli 2011

Rihanna... vilken drottning!!!

Åhhh...vilken konsert!!! 
Rihanna är en artist som glänser på scenen, minst sagt!  
Jag är helt såld, hennes musik och framträdande va helt obeskrivligt! Kan man vara mer vacker än vad hon är? I don´t think so! 

Jag var så förväntansfull över låten Umbrella men den kom ju aldrig...... blev mer och mer orolig?! Jag tänkte hela tiden att den hitlåten (den bästa av dem alla) måste vara med men efter att hon sjöng sista låten var jag helt förvivlad?!?!?!..Hon tackade alla och gick ut.......

MEN SÅ..... gissa vem som dyker upp? Kanye West kommer från ingenstans och de sjunger två duetter och SIST MEN INTE MINST....kommer världens bästa låt "Umbrella" och gissa om jag rööööös! 
It was freekin cool! 

Vi är redo för RIHANNA! 

Det blev tyvärr inga bra bilder :( Showen va magisk i alla fall! 

Ett riktigt fan detta! T-shirt var ett måste!:) 


__________________________________________________

Dags att hoppa i säng, klockan är över 01.00. Tiden går så himla fort är i USA när man har roligt. 
Imorgon är det faktiskt ännu en konsert som väntar oss på kvällen, nämligen U2! Syrran avgudar dem har endast sett dem sisådär tusen gånger och hon tröttnar aldrig. På dagen är det sol och bad som gäller samt träning. 

Hoppas ni har det fint där hemma i Sverige och att solen skíner på er!
Natti natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar