torsdag 21 juli 2011

Mäktigt U2!!!

Igår var vi på U2:s konsert och det var minst sagt mäktigt. Amanda har sett dem tidigare och visste vad som väntade henne. Jag är inte direkt någon U2-fan men de har några riktigt bra låtar och dessutom kom de igår. 

Själva scenen ser ut som en rymdfarkost, helt obeskrivligt och när de olika ljusen tändes och skiftade färg var det helt magiskt! Riktigt mäktig konsert U2 bjöd på! 

Här ser ni ett riktigt U2-fan, min syster verkligen avgudar dem!

Vi satt rätt högt upp och vi fick se hela "The Claw" uppifrån och det var hur coolt som helst! 

Hur häftigt är inte detta?

Eller detta?

Fägerna är fräcka! 

Vi är nöjda efter två konserter, Rihanna och U2! 


Nu har jag bråttom, ska fixa mig och sedan drar vi in till NYC! Föresten, jag köpte mig en riktigt fin Michael Kors väska för en stund sedan, OMG...to die for! Bästa köpet!

Cao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar