fredag 22 juli 2011

3 days left in New York!

Resan börjar gå mot sitt slut och det gillar vi absolut inte! Det enda jag saknar hemma i Sverige är mina pojkar, Johan och Hugo. Vädret är inte hundra hemma heller men förhoppningsvis tar jag med mig solen hem, som Therese sa:)

Anyway, igår spenderade vi hela dagen inne i NYC och tog en sista shoppingtur. Letade efter Vibram Five Fingers och till slut hittade jag dem, happy me! 

500 kr billigare här i USA, sweet! 

Vi var vid Time Square en bra stund, men herregud så varmt!!!

Shoppade endast lite igår :P

Bästa köpet! En Michael Kors väska i krokodilskinn:) Dyraste köpet också! 

_________________________________________________________-

Idag är det fredag, klockan är 09.45 här och vi ska bege oss till gymmet för att sedan chilla på stranden under  dagen. Ikväll blir det utgång i NYC och några av Amandas vänner följer med. 

See yah later! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar