lördag 23 juli 2011

Träning på ett amerikanskt gym!

Vi var uppe med tuppen i morse och körde iväg till Amandas gym. Snacka om att det var folk där och inte ska vi tala om hur många konditionsmaskiner det fanns?! Säkerligen över 100 olika och då överdriver jag absolut inte! Ett tecken på att amerikanarna behöver gå ner i vikt? Bara en tanke.....
Gymmet saknade fria stänger och det är riktigt dåligt!!! Jag körde igenom hela kroppen och var ganska trött efteråt och en stor proteinsmoothie fick intas. 

Precis pumpat färdigt! 

Redo för beachen!


Måste erkänna att jag saknar min träning hemma i Sverige. Här finns det ingen chans att ta en löprunda efter att solen gått ner, gatorna är inte upplysta! Katastrof! Vi har istället sprungit på morgonen men solen har varit alldeles för stark och därmed gjort löpningen mycket tuffare, på ett negativt sätt, tycker jag. 

Nästan vecka drar handbollen igång igen, vilket innebär ännu fler träningar, yeeey! 


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar