lördag 2 juli 2011

Löpning i regn och åska!

Jag avverkade ett intensivt TRX-pass här hemma, 40 minuter långt och svetten rann vill jag lova!

Im ready!

Har tidigare haft min ipod som har peppat mig med musik under träningarna. Nu har jag (äntligen) iphone och det lilla fodralet till träning fick jag av en av mina klienter, tack Mange! Det används redan flitigt!:)

Efter passet begav jag mig ut i regnet och åskan, sprang 5 km på 23.30, helt okej tempo faktiskt och det kändes okej i ljumskarna och knät. Inga känningar alls i knät, det gillar vi! Imorgon väntar gymmet och 8:e träningspasset denna veckan. För se om jag orkar springa på kvällen efter MFF:s match.

Nu ska vi en sväng till Lemongrass och möta upp ett gäng, sen till Lilla torg. Ingen alkohol för mig, you know me!:)

Ha en trevlig lördag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Skulle vara jättekul om du kan lägga upp ett TRX pass så man kan få inspiration och lite tips på bra övningar.

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  2. Absolut kan jag göra det:) ska försöka få ihop ett videoklipp denna veckan, behöver min sambo som filmar:)

    SvaraRadera