söndag 31 juli 2011

Klister på fingrarna? Finns inget bättre.....

Att kliva in i hallen svettig efter en blöt löprunda med dunkande musik i hörlurarna, ta på knäskydden och handbollskorna, ta en rejäl klick av handbollsklister och rulla in en boll för att dra igång handbollsträningen, måste nog vara det bästa som finns! Aaaahhh, det kliar verkligen i mina fingrar ska ni veta!

Jag och Johan åker ner till Trelleborg tillsammans och tränar lite extra medan den ena av oss inväntar den andra. Efter augusti kommer jag också ha bil och då får vi se hur mycket vi kommer samåka, trevligt är det med extra kvalitetstid i bilen.

Fångade herrlaget på bild under deras träning:

Johan ser ni här närmast i mitten....

Killar behöver bli mer rörliga, keep up the good work!

_______________________________________________

Idag blev det en lång promenad med Hugis imorse och sedan direkt vidare till gymmet. Pumpade ut mig totalt, välbehövligt och skönt efteråt. Imorgon är det dags igen....

Mina nya träningskläder från USA. Vill ha på mig allt, ökar också träningsmotivationen!


Nää men om man skulle gå och lägga sig?!
Imorgon förmiddag väntar ett klientmöte utomhus, vankas TRX på schemat. Love it!
Resten av dagen är jag ledig, precis som alla andra dagar fram till 15 augusti:)

Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar