söndag 31 juli 2011

Lördagsbestyr!

Nyss hemkommen från Dalby, mätt, belåten men också trött! Släppte av Johan på stortorget, han ska möta upp Lant för några drinkar. Själv känner jag ingen som helst lust för utgång, blir inte direkt festsugen när regnet öser ner. Skärpning vädret!

Valet av mina outfits speglar inte vädret i alla fall, vad ska man göra med en helt ny gardarob annars?!

Nu kommer jag låta som en av "mode" bloggarna men men...
Väskan, klänningen, jackan och skärpet är från Michael Kors, looove it!


Oj oj, smutsig spegel, (städning imorgon:)
Gillar min nya DKNY klocka också!


Svärföräldrarna bjöd på en saftigt god middag, rostbiff på danskt fullkornsbröd och annat gott på till förrätt, ryggbiff från grillen, nypotatis och sallad till huvudrätt. Till efterrätt bjöds det på en blandning av några smulor av degestivekex, blåbär, jordgubbar, galiamelon och en klick av vanlijkesella. Verkligen i min smak!

Sedan frossade vi ( i alla fall jag) av det här goda medan vi kollade på lottningen till kvalet till VM i Brasilien 2014.

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar