måndag 1 augusti 2011

Workout at home!

Ännu en gång går jag upp 08.00 en ledig dag, utan att vara det minsta trött! Solen kom fram emellanåt men knappast så pass länge att det var värt att gå ner till ribban för lite stek (och nu regnar det också, just great!)Nej, istället valde jag att städa hela lägenheten, kliniskt rent! All min shopping ligger fint i min walk in closet, happy me! I hela fem timmar storstädade jag och i samma veva som jag blev svettig av allt städanade, passade jag på att träna här hemma. Passar på att utnyttja all överskottsenergi som jag har för tillfället.

Fria vikter och kettlebell...

Formen just nu!

:)


Har precis ätit färdig min första måltid för idag, gött att jag håller PF så länge:)
Idag är det en speciell dag, mer om det i nästa inlägg:)

Tjingeling så länge!

1 kommentar: