lördag 11 juni 2011

TRX - min bästa vän!

What would I do without my best friend TRX? .....
Min fina sambo är på Malta och vännerna är på tjohej, thank god for my TRX och Hugo som ger mig glädje. Vi tog en promenad ner till Ribersborg och hittade ett perfekt träd till att hänga upp TRX:et i. Hugo ville så gärna springa fritt runt dammarna och jaga änderna men tyvärr går det inte, de har fått ungar och visar sin ilska rätt så frisk. Han fick agera min publik medan jag tränade och inte helt oväntat blev han uttråkad och tänkte...."jag gräver ett hål istället"....

Jag behöver min träning också.....



Uppvärmning, får igång rörligheten.

Svårt att ta bra bild själv, ska vara bicepscurl. Kunde inte få med en bra lutning.


Under träningspasset kände av min allergi och det kliade för glatta livet i ögonen på mig samt att jag nös ett antal gånger. Imorgon får det bli en trip till apoteket, mindre roligt att spendera pengar på allergitabletter:(

______________________________________________________________

Tidigare idag mötte jag upp Hanna och Mats i västra hamnen för lite umgänge, det var skönt och avkopplande i solen.

Fina Hanna med sin Mats:)

Jag och min fina buse.


Om man skulle ta och städa lite här hemma, vet att klockan är mycket men jag är som mest effektiv efter 21.00 på kvällarna. Mitt klientmöte imorgon är flyttat till tisdag, vilket betyder sovmorgon! Ser fram emot en löprunda med söta Therese imorgon, hoppas vädret är detsamma som idag.

Natti gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar