söndag 26 juni 2011

Min midsommarhelg!

Hoppas att ni alla har haft en skön och mysig midsommarhelg med era nära och kära.
Vi firade högtiden i Simrishamn med ett härligt gäng och jag måste tacka våra vänner Ola och Anna för ett fantastiskt arrangemang! Dukningen, maten, lekarna, musiken och rent generellt hela stämningen va mysig, precis som det ska vara på midsommar. <3

Midsommardagen startades upp med sovmorgon, följt av en god brunch i Olas trädgård med oss som var kvar efter firandet. Vi hjälptes oss att röja undan en stund och sedan blev det fikatime ute på landet, Brantevik. Otroligt mysig sommarby som jag varmt kan rekommendera!

Ni får sneaka på några av bilderna från min midsommar:

Gänget samlat för midsommarlekar!

 Jag och söta Jannike och Caroline med våra fina vovsar - Hugo, Nacho och Selma!

Ena bordet, som jag också satt vid. Mycket trevligt!

Fina grabbar, värden för kvällen han själv > Ola och min fina sambo Johan!

Jag dansade i alla fall:) wwoohoooo...

Midsommardagen, brunch i trädgården! Underbart!

Härligt tack till allihopa som gjorde min midsommar magisk <3

________________________________________________________

Idag har vi firat min svägerska Anna som nyligen fyllde 29 år, i Lund.
Alla var på plats och det bjöds på varmrökt lax, potatis, sparris och morötter. Kan inte vara mer än nöjd!
Till efterrätt fanns glass, paj och tårtor och jag fick ta mig ett smakprov. Imorgon är det back to periodisk fasta med en fri måltid i veckan fram till New York den 15 juli.


Outfiten för idag, kontorsflickan! Älskar att ha på mig mina "normala" kläder med tanke på att jag från 07.00 - 21.00 varje dag har träningskläder, på jobbet (idrottslärare) och på träningen efteråt.
Jag & söta Anna!

Jag och Johans brorsdöttrar. Esther ser lite skeptisk ut :)

Johan med sin brorsdotter Ebba och Hugo:) Myspys i soffan.


Tusen tack alla för en trevlig kväll!

__________________________________________________

Jaha, då är det tillbaka till verkligheten.
Imorgon är det måndag och jag återgår till min vardag med periodisk fasta och hårdträning. Den gångna veckan har jag återhämtat mig från Gladiatorerna och endast tränar tre gånger. Det var nog flera år sedan jag endast tränade så lite på en vecka. Men min kropp behövde det så nu är jag fit for fight igen. Vi är lediga från handbollen i tre veckor, vilket innebär gym, löpning, Kettlebell och TRX > Im loving it!

Jag har tre nya klienter som ska startas igång kommande veckan, härligt!
Så nu fram till 15 juli är det endast träning och F.I.T som gäller!
Nu kör vi! :)

1 kommentar: