torsdag 23 juni 2011

I´m back!!!

Ursäkta den långa pausen här på bloggen, det gick en hel vecka utan inlägg. Det har sina skäl och framför allt för att jag medverkade i Gladiatorerna. Jag fick äran att få vara en del av något helt obeskrivligt och helt klart det största i mitt liv, alla kategorier! Ja ni läste rätt.... t.o.m större än handbollen!

Mitt stöd under inspelningen har varit fantastisk <3 Hjärtligt tack till världens bästa pojkvän Johan och mina kära svärföräldrar Bengt och Eva och våra underbara vänner Björn, Magnus, Rebecca, Elin, Hanna, Marcus, Andreas och Niklas. Mina föräldrar kunde tyvärr inte eftersom de befinner sig i Montenegro och min kära syster bor ju i New York så det va lite ledsamt att inte ha dem vid sin sida.

Watch ours backs;)

Skönt med avkoppling efteråt! :)


Som ni kanske anar får jag inte publicera hur det har gått i tävlingen varken för mig eller dem andra 31 deltagarna. Det jag kan berätta är att TV4 har satsat rejält på programmet och det kommer bli sådan rolig show, de beräknar 2,5 miljoner tittare. Tidigare har tittarsiffrorna varit strax under 2 miljoner men årets show blir storslaget, helt makalöst spännande, fräckt och sååå roligt!!! Naturligtvis meddelar jag här på bloggen när programmet drar igång och då får ni absolut inte missa när jag tar mig an Gladiatorerna!;) TV4 räknar med att sändningen startar i antingen höst eller vinter.

Min kropp är fortfarande lite mörbultad och därför vilade jag måndag och tisdag. Inte varje vecka jag vilar två dagar i rad, men jag var nog värd det och framför allt min slitna kropp! Två handbollsträningar inkl. löpning har avverkats i alla fall och imorgon väntar ett lättare styrkepass på gymet med Johan.

Har försökt att hinna ikapp verkligheten, finns mycket på schemat som ska bockas av. Har flera nya klienter som ska startas igång nästa vecka, vankas work i helgen! Igår gick jag på semester med mycket gott samvete, städade upp rejält och har förberett lite inför höstterminen. Nya läroplanen träder i kraft, en hel del kommer förändras i skolan och en av dem centrala delarna är betygsskalan. Ser faktiskt fram emot hösten MEN fram till den 15 augusti ska jag njuta till maxium och försöka koppla bort jobbet (har ju F.I.T att sysselsätta mig under tiden).

____________________________________________________

Midsommar imorgon!
Jag, Johan och Hugo tar bilen till Simrishamn till våra vänner Ola och Anna och tillsammans med ca 20 andra ska vi nog kunna få till ett fint midsommarfirande. Tredje året i rad är vi samma gäng som firar högtiden, självklart har det tillkommit fler men vi är i alla fall sex sju stycken som håller ihop. Det tycker vi om!

Jag önskar er alla glad midsommar och hoppas att ni får det mysigt imorgon!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar