måndag 27 juni 2011

Knott och svett!

Efter en lång sovmorgon var det dags för veckans första träningspass, löpning nere vid Ribban.
Hugo var också på hugget och med sina lätta tassteg löpte han med fint i mitt löpartempo, utan några som helst problem. Tungan hängde nere vid gruset i för sig men det stoppade inte honom från att prestera på topp! En svettig runda på 5,6 km bland massor med knott var just det jag behövde för att komma igång!


Svettiga och trötta!

Första måltiden idag!

Min buse!


Vi ligger alla tre och myser på balkongen just nu. Har lite klientarbete kvar, sedan är det dags för gymet.
Ikväll startar jag igång en webbklient.

Adjö!

2 kommentarer:

  1. Du får inte lägga upp så söta bilder på Hugo Dajjen! jag blir så avundssjuk över att han inte är min! :D

    SvaraRadera
  2. ååhh min buse:) Du får kommer ner till Malmö Tina och träffa lillen en dag:)

    SvaraRadera