fredag 10 juni 2011

Jag älskar mat!

Äntligen fredag, solen skiner igen, inga tider att passa idag, myser på balkongen med Hugo....underbart!
Åkte och handlade en sväng efter jobb och med mig hem i påsen fanns två fina rökta makrillfileér, gudomligt gott!. Igår blev det torsk-och laxfilé och det gillar vi. Mer fisk åt folket!

"Sommartallrik" kallar jag dagens första måltid, bröt PF runt 15.00 och nu får jag äta fram till 23.00, vilket innebär att jag kan träna ett sent träningspass. Min kropp behöver vila upp sig några timmar innan det ska pumpas på gymmet.

På tallriken finns, 250 gram rökt makrillfilé, sallad, tomat, salladslök, keso mini samt valnötter.
Till efterrätt (min favorit), vattenmelon och körsbär!
Jag pressade ner en hel citron i mitt vatten (inget socker såklart), lovely!

Ska äta klart min mat och sedan bara njuta i solen en stund!
Kanske blir ett inlägg ikväll efter träning.

Trevlig fredag och grattis till alla som tar studenten! Fira stort!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar