fredag 10 juni 2011

Egen tid!

Johan är iväg på Malta fram till söndag, vilket innebär egen tid och jag har ett fullspäckat schema!
Idag efter jobb var vi några kollegor som åt god och för mig nyttig mat på Mosaik för att snabbt sätta mig i bilen för 2 timmars träning nere i Trelleborg.

Vi startade upp med intervaller på 4 x 600 meter på ca 90 % av max med 30 sekunders vila.
Väl inne hallen var det fart på handbollsträningen ihop med lite fys. Effektiv träning måste jag säga och alla var rätt slutkörda efter kvällens träning. 
Kvällsmaten för idag blev ungsbakad torskfilé med morötter, mycket gott!

Under helgen har jag planerat in fyra träningspass, träffa vänner, göra klientarbete, möte med två klienter och försöka hitta tid till att endast chilla.

_________________________________________________________________

Nu är äventyret upp i Karlstad igång, första programmet spelas in idag. Mitt program spelas in som sagt nästa fredag och jag börjar bli lite nervös men är så taggad! Det slog mig att det inte blir något deltagande i Malmömilen för mig som springs nästa lördag. Jag befinner mig i Karlstad! Lite surt då jag betalade in anmälningsavgiften en evighet sedan. Nåja, det drabbar inte ingen fattig och jag har så mycket annat roligt på gång just då:)

Gott folk, jag är helt slutkörd i min kropp och måste nog krypa ner i min säng med Hugo.
Godnatt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar