lördag 11 juni 2011

Farligt med powernap!

Jag lyckades göra det igen, att ta en powernap i hela tre timmar!
Det förstörde hela min dag men jag tog mig i kragen, begav mig till gymmet och tränade en stund.
Otroligt svårt att vakna till liv efter sådan lång powernap, var snarare världens längsta "sova middag"!
Jag får vända på det, fick vila upp min kropp och imorgon är den redo för två träningpass!:) 
Klockan är mycket, snart läggdags men måste hinna med lite saker innan det är dags att släcka för ikväll.


Gonatt! 



2 kommentarer:

  1. Lycka till i Karlstad sen. Tjejerna är små och Bullet är helt galen. Sätt henne på plats direkt. Va grymt mäktigt att tävla igår.

    SvaraRadera
  2. Tackar :) Jag ska kötta som om det vore det sista jag gör i livet :) Hoppas det gick bra igår ;)

    SvaraRadera