torsdag 12 maj 2011

Veckans tips!

Visst är saker och ting som underlättar vår vardag omtyckt?
Jag fyllde år nyligen och fick några fina presenter från Designtorget som jag varmt kan rekommendera er.
Jag avgudar ägg, som säkerligen lagt märke till och nu är det så mycket enklare att koka dem!


Den här häftiga äggtimern hittar ni på Designtorget för endast 95 kr!
Löskokt? Mellankokt? Hårdkokt?
Den fungerar!

__________________________________________________________

Jag älskar frukt i alla dess former och fruktsallad är populärt i vårt hem.
Senast idag bjöd jag mitt arbetslag på en saftig fruktsallad.
Istället för att skära bananer med en kniv använder du en bananskivare som skivar sex skivor på ett klick!




Hur smidigt som helst! Kostnad 95 kr!


Veckans tips hittar du på Designtorget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar