onsdag 11 maj 2011

Nu är det maximum som gäller!

Det är minsann hårdträning för mig del, min egna försäsong är igång på allvar.
Denna veckan har jag redan hunnit med 2 löppass - 2 gympass - 1 gruppträning och det är endast onsdag.
And that means - recovery tomorrow!
Jag och Johan ska rehadlöpa imorgon sent på kvällen, älskar det. Vi siktar på ett lugnt tempo i ca 40 minuter och massage därefter. Ikväll får det också bjudas på lite massage!

Vill gärna rekommendera er som tränar på Fitness24Seven, AerobicStripTease som går varje onsdag 20.30!
Grymt bra konditionspass med härliga danssteg och bra instruktör! Vi fick minsann arbeta idag 55 min! Inte nog med det, tränade jag och Hanna i 45 minuter innan på gymmet.
Svetten rann.........
Jag och Hanna kommer lätt fortsätta med det framöver! 


Nöjd med dagen!


Gooooonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar