tisdag 10 maj 2011

Premiär!

Dagen har varit fantastisk!
Spenderade hela arbetsdagen med mina elever utomhus, friidrott på schemat.
Hela kvällen har jag tillbringat med tjejerna på inlines, premäråkning för min del.
Glömmer alltid hur härligt det är att rolla, och bra träning på köpet!
Så ta fram era inlines och åk i det fina vädret!


Vi är redo!

Tjohej!

Sååå härligt! Jag och Johan brukar åka, ska dra med honom nästa vecka på en åktur:)


_________________________________________________

Jag och Johan sprang för första gången i år tillsammans en härlig löprunda nere vid ribban med Hugo precis.
Det ska vi fortsätta med två gånger i veckan, kvällslöpning efter 21.00. Jag ska dessutom köra ett intervallpass en gång i veckan. Sedan är det 3-4 gympass + 1 TRXpass som gäller framöver.
LOVE IT!

Nu ska det intas 400 gram kycklingfilé med bönsallad!

Godnatt för idag!



1 kommentar: