lördag 7 maj 2011

Ska det firas...så ska det firas stort!

Igår hade vi gäster återigen här på Sergelsväg, det blev en blandning av mitt födelsedagsfirande och inflyttningsmiddag. Hela familjen Börjesson var samlad och Johan gjorde ett fint jobb som grillmaster!
Vi börjar vänja oss vid att ha mycket folk på middag, ikväll väntar jag tjejerna på middag som också är födelsedagsfirande. Då jag har vänner från alla håll och kanter, vill jag ju så gärna träffa dem, därför fick det bli några extra middagar. Roligt att jag lyckats få ihop det men det kommer saknas några töser ikväll, ni är saknade! Malin skulle joina oss ikväll men hon hade förhinder >> SM-final i handboll, lycka till gumman! Håller tummarna!

Bjuder på lite bilder från igår:

Johans små brorsdöttrar, Esther och Ebba och hans söta syster Anna.
Hugo är självklart med!


Familjen ser smått chockade ut? Undrar vad som är på tallriken haha...


Familjen Börjessson/Jovanovic:)


Esther ser smått road ut när jag tar hand om henne :)


Tusen tack för dem fina presenterna!

____________________________________________________________

Dags att bege sig för storhandling, tårtan ska hämtas, maten ska lagas och lägenhetens ska fräschas upp.
Det ska sedan gymmas och dessutom springas intervaller nere vid ribban.
Handbollsfinalerna startar 16.00.
Tjejerna kommer 19.00.
Its going to be a good day!

Ha en trevlig lördag allihop!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar