onsdag 4 maj 2011

Hård gymträning - spyor på köpet!

Damn! Vilket hårt och explosivt pass det blev idag!
Frivändningar, stöt och annat roligt resulterade i att Dajana fick springa till toaletten för att få ur sig lite saker!
Min kropp var helt sluuuuut! Maxade på en hel del!
Men nu efter att ha ätit och återhämtat mig en aning mår jag toppen!
Älskar att pressa mig på det viset:)

Ikväll blev det en snabb tillagning av tosk i ugnen:

Fryst torsk i folie tillsammans med palsternacka och morötter. En klick tzaziki och kryddor sedan är det endast till servera. Tar ca 30-40 minuter i ugnen.
Blir en sådan här lunchlåda imorgon också.


Bye gones!

2 kommentarer:

  1. Sjukt men samma sak hände mig i helgen. Körde träning på stranden i helgen med löpning, cirkelträning & avslut med intervaller. Då minsann spydde jag mitt( efter intervallerna) framför mina 3 tjejkompisar som följde med och folk som gick på strandpromenad :P
    Jaja, hård träning ska det vara :D
    // Amanda J

    SvaraRadera
  2. Haha, jajamen, hård träning ska det vara :) Bara till att köra på!

    SvaraRadera