onsdag 25 maj 2011

Handbollen är igång, Yeeaayyy!

Happy Happy Happy!
Så här glad har jag inte varit på rätt länge faktiskt, har nog kommit fram till att jag inte kan leva utan att spela handboll.....än i alla fall!
Andra försäsongsträningen är gjord och imorgon är dags igen! 
Jag var trött efter träningen men ändå begav jag mig till gymmet med Johan i Västra hamnen och körde på rätt tufft i 60 min. Flera set av frivändningar på 60 kg, utfallsteg och massa annat roligt stod på schemat.
Redan hunnit med 5 träningspass den här veckan, imorgon får det räcka med handbollsträningen och på fredag blir det vila förmodligen.

Jäser i soffan just nu, har tryckt i mig massor med mat men ändå har jag hungerkänslan inom mig :/
Mina ben behöver en rejäl omgång med massage!

Dessa ben skriker efter maaaassage!
Give me!

Funderar på att unna mig massage på fredag (löning:).

Nåja, ett kort inlägg blev det idag.
Godnatt allihopa, mina ögonlock befinner sig nere vid knäna just nu ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar