lördag 28 maj 2011

Ljuvliga ledighet!:)

Skönt att vara ledig i 10 dagar måste jag erkänna!
Startade upp ledigheten igår med några ärenden med Johan och tanken var att jag skulle ha vilodag från all träning, men hur gick det nu igen?
Slutade med en sen trip till gymmet (efter 1 h powernap), dock tog jag det relativt lugnt. Idag och imorgon är det endast vila som gäller, ett måste!

Vi har förberett lite mat nu, ikväll väntar CL-final hos Björn och vi är ett gäng som ska äta 3 rätters middag.
Mums Mums!

Imorgon åker jag iväg på spännande äventyr, kan dessvärre inte dela med mig än om vad det är, men det kommer framöver! :)


Jag önskar er en trevlig helg!:)



Kram Kram!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du är säkert kommit med i Gladiatorerna, och ska fotas med de andra utmanarna. Grattis!

    Mvh Anneli

    SvaraRadera