fredag 29 april 2011

Närmare 30 än 20!

Det är fredag, imorgon fyller jag år, nya roliga äventyr på gång i mitt liv,träningsmotivationen är på topp, älskar mitt jobb, mitt företag går riktigt bra, vår lägenhet är fantastisk, jag fullkomligt älskar min johan, är så stolt över honom, mina närmaste vänner finns alltid där för mig, älskar er alla, mamma, pappa och syster som bor på andra sidan jordklotet.
Kan faktiskt inte önska mig en bättre födelsedagspresent!

Imorgon blir jag hela 26 år, närmare 30 än 20 (det är inget vidare hehe).
Vi ska vara här hemma, grilla med vänner och umgås. Det firandes redan igår här hemma, dem närmaste vännerna var på plats, dock saknades vissa, ni var saknade men jag träffar ju er nästa vecka för då väntar middagsbjudning 2 och 3:) Familj ena gången och tjejerna andra gången. Kära Michelle, vi ses snart <3
Det var verkligen myskänsla här igår!

Tusen tack för dem fina presenterna och blommorna! Ni känner mig väl!

Bjuder på några bilder:  

Tjejerna tog plats i matsalsrummet

Killarna roade sig i tvrummet.

Söta Therese och Molli!

Hugo ville också vara med.


Nu fick ni se en liten klick av vår fina lägenhet också. Tvrummet är inte helt färdigt som ni ser, vi måste hitta dem "rätta" sakerna. Det är kommer så smånningom.

Tack ännu en gång mina fina vänner för en trevlig afton!

1 kommentar: