lördag 30 april 2011

My day - my birthday!

Idag är det min och kungens dag!
Jag blir inte mindre än 26 underbara år! 
Promenad nere vid Ribersborg och brunch i solen blev en perfekt start på dagen.

 26 år? Nää ser mer ut som en 20 åring :)

Dagen fortsätter med ett långt träningspass. Ska strax springa till gymmet ca 3 km dit och sedan gymma 40 minuter för att springa hem igen.
Ikväll väntar vi ett trevligt sällskap, det ska premiärgrillas på vår balkong, ätas gott och umgås.
Lovely!

_________________________________________________

Det är obligatorisk att inhandla en (många) present (er) på sin födelsedag, tycker jag i alla fall.
Igår gick jag loss på Life i Höör hos Lisa och jag kom hem med en påse full med träningskläder. Sedan att jag använde ett presentkort på 2500 kr + 20 % på det är en annan sak:)

3 stycken Casall träningslinne
1 långärmad Casalltröja till löpning
2 stycken Casall sporttoppar
1 par Casall hotpants
1 bikini
3 par Hummelstrumpor


Tro det eller ej men människor träningsmotivation ökar markant när nya träningskläder inhandlas, det är bevisat. Min motivation är pretty good som den är men nu känner man sig mer fräsch i sina nya kläder.
Ska genast klä på mig och springa till gymmet!


Hoppas ni alla får en supertrevlig Valborg.
Tusen tack för alla underbara gratulationer som jag fått från er, ni är fantastiska mina nära och kära!
Stor kram!

4 kommentarer:

  1. Grattis i efter skott

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott Dajjen!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS I EFTER SKOTT DAJANA DU ÄR EN BRA IDROTT LÄRARE

    SvaraRadera