tisdag 5 april 2011

Work Work...

Jobb, jobb jobb, träning, träning, träning!
Min vardag i ett nötskal!
Har dessutom några klientmöten inbokade och det händer mycket på jobb just nu. Gäller att vara effektiv!
Nu under handbollsuppehållet märker jag hur mycket tid jag får över till annat, men så har det varit i alla år.
Handbollsträningarna börjar 27 april men det kliar i fingrarna redan nu!

______________________________________________________________________

Liten uppdatering från helgen, matchen mellan Stavsten - Ystad slutade inte som vi alla trodde!!!
Snöpligt nog gör Ystad mål i slutsekunderna och vinner med en tråkig boll! Stavsten leder stora delar av matchen men det är omöjligt att vinna med 18 utvisningsminuter medan hemmalaget endast får sex.
Domslutet i slutsekunderna kan diskuteras, måldomarn dömer en sak och plandomarn dömer en annan. Hade måldomarns beslut gått igenom vilket det egentligen skulle, hade Stavsten antingen fått med sig en poäng eller vunnit matchen. Inget att göra åt men spännande match var det minsann sagt!
Trelleborg imorgonkväll, Stavsten möter Önnered!

_______________________________________________________________________

Min träning ser bra ut, blev gymmet igår och idag. Imorgon ska jag försöka hinna med ett löppass innan Johans match i Trelleborg.


En av övningarna jag gjorde idag, sittande rodd!


Nä, gott folk, det är dags att släcka för idag, är rätt trött!

Natti natti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar