fredag 11 mars 2011

Vad döljer sig i matkassen?

Varför blir det aldrig som man hade tänkt sig? Skulle ju tränat direkt efter jobbet men istället gav mig hem och sov 1 timme, dock var det välbehövligt! Tränade istället på gymmet + löpning senare på kvällen. Tog lite bilder på gymmet och filmade några av mina favoritövningar som jag senare delar med mig här på bloggen.

Tog en trip till Maxi och inhandlade lite mat, kylskåpet var i princip tomt här hemma. Nu har jag mat så det räcker i  några dagar i alla fall. Jag är ett matvrak så man vet aldrig hur länge maten räcker :)


Så här ser innehållet på en typisk matkasse inhandlat av mig. Mycket frukt och grönt, kycklingfilé, nötkött 5%, varmrökt lax, bönor, tonfisk, keso, ägg m.m.
Hur ser en typisk matkasse ut hos er?


Adjö! :)

2 kommentarer: