fredag 11 mars 2011

Dags för grisveckor = stenhård träning!

Jag har nu påbörjat en "grisperiod" vilket innebär stenhård träning och endast nyttig mat! Som alltid har jag mål med träningen och för tillfället håller jag det för mig själv. Egentligen borde jag ha lite vila eftersom säsongen precis tagit slut men jag har inte spelat så mycket pga min korsbandsskada så min kropp är inte direkt sliten. Tvärtom har jag enormt sug efter tuff träning!

Körde på rätt bra på gymmet idag, skööönt! Imorgon väntar löpning innan frukost och gymmet på eftermiddagen! Nu kör vi!
____________________________________________________________________________
Efter träningen var jag rätt hungrig och fredagsmaten bestod av följande:

200 gram varmrökt lax
100 gram färsk pasta
50 gram Borlotti bönor (innehåller mer protein än andra bönor)
100 gram keso
Ruccolasallad + körsbärstomater

Därefter åt jag en Zero Impact!
Fredagens efterätt blev en halv grapefrukt!


Bon aptit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar