fredag 11 mars 2011

Personalmiddag!

Oj boy, vilken dag! Sov ca 3 ½ timme i natt och gissa om jag snoozade imorse? Otroligt nog blev jag pigg relativt snabbt och arbetsdagen kändes bra trots sömnbristen. Idag blev det dans x 3 och lite pappersarbete och direkt efter jobb unnade jag mig en powernap. Ett intensivt TRX-pass blev det också, längtar till jag kan använda den ute, snart så!

Ikväll var det personalmiddag på Malmborgen och jag är minst sagt helnöjd! Maten var godomligt god och förvånadsvärt nyttig.


Det serverades buffé och moi åt upp 2 sådana här tallrikar! Skulle ätit mer, blev hungrig efter en timme igen!
Gravad lax, varmrökt lax, rostbiff, kycklingfilé, soltorkade tomater och sallad bestod min tallrik av. Galet gott! Till efterrätt fick vi cheesecake men måste erkänna att den inte var någon höjdare, blev en halv bit som slank ner.

För första gången träffade jag mina kollegor utanför jobbet och jag trivs enormt med alla! Jag blev kvar bland dem sista och vi hade nog kunnat prata ända in på småtimmarna men dock väntar jobb imorgon.
Tusen tack alla!

_____________________________________________________________________

En liten godnatt hälsning till vår älskling Johan som just nu befinner sig på Gran Canaria med jobbet,

Tur jag har Hugo, känner mig rätt ensamt i vår stooora lägenhet.

_________________________________________________________________________

Hur ser helgen ut då? Imorgon är det jobb, slutar tidigt. Gymmet direkt efter och ett löppass därpå eller senare på kvällen. Har en hel del att dona med här hemma, finslipa träningsprogram, städa, tvätta osv.
På lördag blir det återigen träning och sedan firar vi elitserieplatsen, jag och Hugo sover hos Nina i Höör. På söndag väntar träning igen och sedan behöver jag nog chilla resten av dagen!

Trevlig helg allihopa!

1 kommentar: