onsdag 9 mars 2011

Gameday! Karlstad nästa!

Klockan ringde 05.45 imorse och jag som är en riktigt morgonmänniska (NOT) hade inga som helst problem med det, eller hur var det nu? Jag fick ställa upp för min sambo som alltid gör det för mig, körde honom till Sturup flygplats. Det var ingen pigg Dajana som körde tillbaka till Malmö för åter lägga sig och sova i en timme, för att sedan gå upp igen.
Idag är det nämligen sista "gameday" uppe i Karlstad! En härlig 7 timmars bussresa! Kommer hem inatt 04.00 och jobb väntar 07.00!

Senast mötet mot Hellton slutade med seger för gästerna men det var vår första match för säsongen! Nu är det andra puckar, vi är fulla med självförtroende och är klara för elitserien. Kvällens match kommer definitivt inte bli enkel men hoppas och tror att vi kommer kämpa till oss en riktigt skön avslutningsseger för den här säsongen! Hemresan blir automatiskt roligare trots resetiden!

Just nu har vi satt på filmen Top Gun som är en av mina favoriter:)
Ska mysa ner mig och titta.


En hälsning för bussen! EEyy vem fingrar är det ovanför mitt huvud? :)


Matchstart 19.00 i Karlstad!
Hejja Hejja Höör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar