söndag 13 mars 2011

Underbara söndag!

Idag sov jag länge utan att känna någon stress, inga tider att passa utan bara njuta av dagen (dock ska vissa saker göras som vanligt). Gick en lång promenad med hugo innan min frukost/brunch och vädret är ändå rätt härligt.


Söndagens frukost/brunch!

3 dl Öresundsfil 1 % fett
1 ½ dl bovete crunch (la till samma som igår + blåbär)
2 ägg + 1 äggvita
2 Finncrips
1 banan + ½ grapefrukt
Brämhults juice

Det gick ner rätt snabbt och jag är hungrig igen efter en timme. Mat snart igen!

________________________________________________________________________

Igår firade vi elitserienplatsen i Höör och det bjöds på god mat, lekar, massor av tal och dans. Av klubben fick alla spelarna var sitt presentkort på 2500 kr på Life (sportbutik i Höör som ägs av Emma från laget) som har riktigt fina träningskläder! Ska jag ha nya löpartajts eller nya träningslinnen eller sporttopp eller biknini, ja det finns en hel del att välja mellan.

Det blev i princip ingen alkohol för mig igår, endast välkomstdrinken och några smuttar av en cider. Inte alls sugen på att dricka faktiskt men jag hade toppen kväll ändå och dansade järnet med de andra!


Början på kvällen, precis ätit mat.


Glada töser!


Ni är underbara!


Så här firade vi elitserieplatsen!!! Wooohooo!
Helt sinnes att vi nått dit!


_______________________________________________________________________

Vad händer denna underbara söndag?
Gymmet är ett måste, det kliar verkligen i fingrarna!
En hel del städ, göra lunchlådor för mån - tis, jobba lite.
Så ser min söndag ut!

Have a great day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar