lördag 12 mars 2011

Pigg & glad!

Vaknade ovanligt tidigt idag, annars brukar jag sova ut på lördagar rejält! Min kropp är så pigg och jag är allmänt glad, its going to be a great day! Sitter här och avnjuter en sen frukost/brunch efter en löprunda med Hugo. Lillen har redan deckat under bordet efter en dusch (han blir en aningens smutsig efter allt spring).


Skön löprunda på 40 minuter sprang vi.


Lördagens frukost/brunch

4 dl Öresundsfil 1 %
2 dl Bovete Crunch (la till krossade linfrön, qinouapuffar, solroskärnor, russin, gojibä och pumpkärnor)
2 hela ägg + 2 vitor
1 banan
2 Finncrisp
En halv citron i vatten
(direkt efter löpningen en proteinshake)

Nu håller sig magen i någon timme, ska hinna med ett intensivt TRX-pass här hemma på ca 40 minuter innan jag kör till Höör för att fira elitserieplatsen med min kära lagkamrater.
Jag är ju i princip nykterist men några glas vin får det bli ikväll.


Ha en trevlig lördag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar