söndag 27 mars 2011

Helgens bravader!

Helgen har varit fullspäckad som vanligt, plötsligt är det söndagkväll och jag hade inte klagat över några dagars ledighet till. Snart är det påsklov och de ska utnyttjas till fullo.

I fredags efter jobb blev det gymmet och senare var det girltime hos Molli och Cilla. Vi tog en sväng till Glasklart och dansade av oss. Supernöjd med kvällen! Det blev 2 glas vin för min del, inte varje dag men gott var det!


Vi erövrade den enda soffan på glasklart och hade snicksnack.
Cilla, en supertrevlig tjej som jag precis lärt känna.


Min kära Mollsan och jag!

____________________________________________________________________________

Lördagen rann iväg, vi tvättade, målade lite och donade med listerna. Vi bestämde oss för italiensk middag och bio på kvällen. Otroligt god mat på Via Napoli som ligger endast 1 minut från vår lägenhet. Jag smakade på deras lasange och Johan Carbonaran. Rekommenderar varmt!

Mysig restaurang och när en av servitriserna spelade piano emellanåt, kändes det som om vi var på plats i Italien. Deras pizza måste vara otroligt populär, medan vi åt avhämtades säkerligen över 30 pizzor!

 Hit ska vi igen!

Döljer min hungerkänsla!
Ge mig mmmaaat!

___________________________________________________________________

Idag har det också varit fullt upp! Gick modevisning för Laroth Stedt i Höör, mycket trevligt. Har gjort det vid ett tidigare evanemang och nu var det återigen dags. Många butiker deltog och tillställningen var i Toyota hallen.

Den första outfiten jag hade på mig.

Me in action, andra outfiten.. intar podiet..

Tack alla, det var en toppen dag!

__________________________________________________________________

Sedan var det bara att att slänga sig i bilen och köra ner till Trelleborg, Stavsten kvalade till elitserien idag och förlorade mot Hammarby som tyvärr var väntat med tanke på Stavstens tunna trupp. Dock är det många matcher kvar i kvalserien och ingenting är omöjligt, hejja hejja! 


 Min sambo Johan i vinrött in action, han blev bästa målskytt idag med 6 mål.


De slet flitigt i hans tröja heeela matchen men ingen 2:a på det.
Duktig var han och Stavsten många stunder i matchen men dem orkade inte fullt ut.
På onsdag möter de H43 i Lund, ska bli mycket spännande. Johans f.d klubb!


Oj, det blev längsta inlägget någonsin. Bjuder på det!
Back to the film och sedan läggdags.

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar