måndag 28 mars 2011

Försäsongen är igång!

Då är den igång på riktigt, försäsongen till elitserien!
Vi har fått träningsprogram från tränarna och nu under ledigheten är det tung styrka samt löpning som gäller.

Hemkommen från ett mycket givande träningspass på gymmet och har nu vräkt i mig mat. Lite hungrig fortfarande :/ Ska försöka övertala Johan om lite massage. Måste vara fräsch till imorgon, då väntar gymmet igen och dessutom ett löppass. Ska möta upp Hanna på gymmet och köra slut på henne, hehehe.

Dagens sista måltid:

1 ½ dl Öresundsfil 1 % + 1 dl Bovete Crunch
2 hela ägg + 1 äggvita
1 skiva surdegsbröd + kokt skinka
1 proteinshake (Nectar)
1 banan
1 Zero Impact

Och jag är fortfarande hungrig? Nåja, ingen mer mat för idag.

Ohh boy, vilken energi jag har i kroppen, ni anar inte! Kan inte knappt hålla mig till morgondagens träningspass! Vilade två dagar förra veckan och det märks att kroppen är återhämtad och fulladdad med energi. Jag är så taggad till testerna den 23 april, jag ska banne mig bli en utmanare i Gladiatorerna!!!

Sleep tight!

1 kommentar: