onsdag 16 februari 2011

Tack till er alla!

Jag har nu haft igång min blogg sedan 22 november 2010, dvs. nästan tre månader och jag har skrivit lite blandade inlägg, allt från träning och kost till min egen vardag. Tycker det är viktigt att bryta av emellanåt, vill inte ha för enformig blogg. Sedan har jag fått många önskemål från både mina klienter och anonyma om att skriva om specifika saker. Många gånger vill ni ta del av min vardag, vilket jag tycker är kul! Samtidigt är det inte min mening att rada upp alla övningar som jag tränar på gymmet, TRX:en, handbollsträningen eller löpningen. Ibland delger jag exakt vad som utförs men tycker det finns så mycket att annat att skriva om.

Besöksantalet varierar och för det mesta ligger det över 150 per dag men många gånger har antalet kommit över 200! Verkligen kul att så många hittar hit trots att jag endast hållit igång i tre månader.

Jag uppskattar enormt alla dess frågor från vänner, bekanta och er kära läsare som jag aldrig träffar. Önskar bara att ni som är anonyma kunde stå för er egen åsikt. Tycker alltid att sådant är intressant, att man tycker och tänker en hel del men inte vågar stå för det utan gör det lätta, nämligen framstå som anonym. När jag var yngre tyckte jag också om att vara anonym men jag hade anledning till det :) Jag har verkligen endast fått bra kommentarer på det jag skrivit och uppskattar det högt, glöm inte det! Sedan att vissa inte vågar skriva sina namn kan ingen göra något åt. Hoppas ni fortsätter att kika in här i alla fall.

Finns det något som just DU vill att jag ska skriva lite mer om, tveka inte om att höra av dig till mig! Genom att klicka på det "lilla huset" uppe till vänster, dvs "välkommen till F.I.T" kommer du till min hemsida, det visste ni väl? Min blogg är länkad därifrån. Släng iväg ett mail via "kontaktformuläret" så lovar jag att återkomma med svar på era frågor så gott jag kan. Eller vill ni bli klient? All information finns HÄR.



 
Ha en fantastisk dag!
Kram på er alla kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar