måndag 28 februari 2011

Intresserad av världens bästa träning?

Vill du kunna träna när du vill, vart du vill och samtidigt ha en riktigt bra kvalité på din träning? En träningsform som är skonsam för din kropp och det bästa av allt, dina resultat blir snabbt tydliga. Jag talar självklart om TRX Suspension Training!

Känner ni till Navy Seals från USA? För er som inte hört talas om dem så är dem militär och de tränas på nästan omänskliga sätt (ni har säkert sett programmet, visas på Discovery Channel). TRX togs fram av Navy Seals för att dem skulle kunna träna överallt, deras träning ska kunna utföras utan fria vikter och andra tillbehör. Militären hänger upp TRX:en i pansarvagnen och kör på, inga konstigheter!


                                          Bild: fitnessanywhere.com  
                                                         En soldat som tränar ute på fältet!

TRX är funktionell träning ända ut i fingertopparna där du använder din egen kropp och lutning som belastning. TRX riktar sig till alla, barn som vuxen spelar ingen roll! 20 minuter med en TRX räcker för att få en optimal träning. Det kanske ser lätt ut och den uppfattningen har många tills dem provar TRX. Jag har intre träffat en enda person som har haft samma uppfattning efter träningspasset, snarare tvärtom, att TRX-träning är det jobbigaste dem någonsin gjort! Hur jobbigt träningspasset ska vara är det du själv som bestämmer.

En rekommendation är att packa ner TRX:en i resväskan och träna på hotellrummet, stranden, skogen eller på kontoret. Endast fantasin som sätter stopp! Eller varför inte snurra TRX:en runt midjan och ta en löptur ut i skogen, sätt upp den runt ett träd eller lyktstolpe och kör ditt träningspass ute i det vilda för att sedan springa hem med den. Hur praktiskt som helst!

Jag kommer från och med nu sälja TRX via F.I.T (mitt företag) och önskar ni det bästa träningsredskapet på marknaden just nu, tycker ni ska kontakta mig och beställa en egen TRX!
 Det jag erbjuder är TRX Suspension Training Pro Pack för endast 1800 kr!


                                Bild: fitnessanywhere.com             Följande ingår:

- Suspension Trainer
- 65 minute training DVD
- 36 page workout guide
- 2 workout bonus
- Mesh carry bag

Om du vill träna hemma behöver du en Door Anchor som du kan köpa separat för 300 kr! Notera att du inte behöver en door anchor om du tränar ute och det inte alltid att man behöver en inomhus heller, beroende på om du har någonstans att hänga upp den i, som t.ex. i trappan hemma i huset.


                                                         Bild: fitnessanywhere.com

Så här kan det se ut om du väljer att träna hemma!

TRX är den ultimata träningen och får jag välja mellan gymmet och TRX:en kommer mitt val vara TRX alla dagar i veckan, så pass bra är den (trots att jag älskar att gymma).

Du kanske söker efter den perfekta presenten till någon nära och kär till dig som vill komma iform, då är TRX lösningen!

Är du intresserad av att köpa en TRX, maila mig på min hemsida F.I.T snarast!
Jag är certifierad TRX-instruktör och hjälper er gärna med aktiv träning eller om ni har frågor kring träningsredskapet! Tveka inte en sekund över att höra av dig!

Ta en titt på den här videon, you gonna like it!


Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar