tisdag 1 mars 2011

WHEN A DREAM COMES TRUE! VI HAR GÅTT UPP I ELITSERIEN!

....... Vet inte vart jag ska börja, glädjetårar och massor med härliga känslor som sprudlar inombords just nu. Jag har spelat handboll i H65 Höör i fem år nu och spelat med det här laget ända nere i div 2 och idag blev det klart ATT VI SPELAR I HÖGSTA LIGAN NÄSTA SÄGONG; ELITSERIEN HERE WE COME!

Att spela med så härligt gäng eller familj kan jag kalla mina kära lagkamrater, i både motgång och medgång under alla dessa år har äntligen resulterat i denna framgång! Det är en speciell känsla att spela i ett lag som klättrar i seriesystemen och slutligen når målet, elitserien! Min högsta dröm har gått i uppfyllelse och jag skuttar här hemma av glädje! Så mycket som hänt på vägen i karriären, så mycket tid vi lägger ner varje dag, varje helg, många timmar i buss, tåg och flyg.... It finally pays back! Och nu vill jag endast träna ännu hårdare vilket jag verkligen kommer göra!!! Det har ju varit en hel del skador på vägen också men så är det att hålla på med elitidrott, det kommer på köpet men det är såååå värt det!!!


JJJAAAAA!
Önskar att vi i laget var tillsammans nu och firade detta!
Vill krama alla i laget just nu!
Jag älskar er sjukt mycket!!

Kommer sova underbart inatt, måste jag jobba imorgon?


2 kommentarer:

  1. Grattis Dajjen! Det är ni och framför allt du värda! Kommer fortfarande ihåg våra första matcher mot Sbg och deras Superskytt Dajana! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack tina :) Det värmer! haha ja gud ja... the good old days haha..

    SvaraRadera