lördag 26 februari 2011

Gameday H65 - Partille 15.00!

Då är det dags för match igen men Dajana kommer sitta på läktarn den här gången eftersom jag inte tränat den här veckan, ja...och anledningen vet ni, för att jag har varit sjuk! Trist men thats life! Snyter mig fortfarande som sören och hostar emellanåt.

Kommer nog bli en spännande match på planen idag, senast blev det oavgjort. Vi måste vinna om vi vill ha direktplats till elitserien! Finns inget annat!

Laddat upp med en bra frukost!

Idag blev det följande till frukost:

3 dl A-fil
2 dl Bovete crunch (som jag köpt på Mäster Livs, visade det tidigare)
50 gram färska blåbär
2 hela ägg + 1 äggvita
3 st Finncrisp
1 banan
Vatten med massor av citron

________________________________________________________________________


Idag efter matchen ska vi hem till Vera från laget och ha myslagfest som vi kallar det. Ingen fest för min del, precis blivit frisk (knock on wood) och vill helst inte ligga på soffan hela söndagen. Jag är mer inne på mys:)
Det väntar tydligen någon överraskning ikväll och jag har minst sagt höga förväntningar, så mycket som det har pratas om detta!

Nä, gott folk, nu får jag sätta mig i bilen och köra till Höör.
Hejja HÖÖÖÖR!

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar