tisdag 1 februari 2011

Finally! Thank god!

Jag säger bara ÄNTLIGEN! Flytten är klar, jag känner mig som en zombie men som sagt flytten är klar! Igår flyttade jag och Johan det sista (som tydligen var rätt mycket) och dessutom flyttstädade vi fram till kl 00.40 för att sedan bära upp allt till vår härliga (fjärde) våning! Endast 56 trappsteg upp UTAN hiss, no problemas! När klockan är 02.00 stänger vi dörren till vår nya lägenhet som för tillfället ser ut som tredje världskriget och i säng var vi runt 02.30! Upp igen 07.30 och hämta allt från källaren och sedan bära upp det till vinden ( 72 trappsteg), inga konstigheter! Började jobba runt nio och startade dagen med ett aerobicspass med mina nior. Nä, alltså jag är verkligen inte trött! Ikväll väntar 90 minuter handboll, nää jag är inte alls trött! Eaaahh jooo! Så här har våra dagar sett ut i ca 5-6 dagar så ni kan nog förstå att jag är lite crazy at the moment!

Avnjuter min lunch nu i form av kycklingsallad med bulgur, underbart gott! Sedan väntar lite pappersarbete och en lektion med 7:orna för att avsluta dagen med konferens. Nya klienter trillar in så det är fullt upp med F.I.T också, det gillar jag!

Men gissa om jag längtar till vår nya säng och en sömn på tio timmar?

Föresten, har jag berättat att jag ska till New York (igen) i juli månad i hela två veckor för att hälsa på min kära syster som bor och arbetar där? Oj oj vilken resa det kommer bli och som det ser ut nu ska min bästis Hanna hänga på, då hon ska jobba i USA i några veckor dessförinnan. Min älskling Johan kommer kanske en vecka. Gissa om det blir bra semester,  ohhh yeah!


Jag och syrran på midsommarn!

Jag & Hanna!

Jag och min älskling!


En semester med dessa tre underbara människor kommer bli fantastiskt! Önskar att det var juli idag!
Tack för mig!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar