måndag 31 januari 2011

Glädje!

Klockan ringde alldeles för tidigt denna dag och anledningen var för att hinna flytta en hel del innan vi skulle bege oss till arenan! Så trött jag var när vi anlände dit men samtidigt blev jag glad av att se alla dessa supportrar och inte minst spelarna! Det var faktiskt för gången jag upplevde en VM-final oavsett sport och jag säger bara ...oj oj vilken stämning och underhållning spelarna bjöd på. Vi hade dessutom de bästa biljetterna på A-sektionen i mitten, helt okej ;)

Tyvärr tog inte Sverige hem bronset men de borde nog vara rätt nöjda ändå med tanke på motståndet! Matchen mellan Danmark -Frankrike hejjade vi lite "hejvilt" för egentligen är jag inte så förtjust i danskarna;) Fransmännen är ett snäpp bättre!

Sverige-Spanien!

Inte visste jag att det fanns franska vikingar? hhmmmm....

Fotbollströja på handbolls-VM... aaahhh....allt går :) Mitt fina hjärta <3

Självklart hade jag också Sverigetröja på mig. Kan ni tänka er att tröjan är Johans ? Lite för liten för honom men passar mig... eller är det jag som är stor? hehe...

Det var sann glädje när Frankrike vann VM-guld! Välförtjänst! Älskar idrott över allt annat!



Tanken var ju att jag och Jennie skulle ut på Börs & Bar där efterfesten skulle vara med alla lagen och många till och vi fanns med på listan, allt klart! Men lilla Dajsan och Jennie var allt för trötta så vi ställde in, tror nog vi kommer ångra oss en annan dag, men men... det kommer väl fler VM-stjärnor i handboll till Malmö snart ;) Helt utslagen har jag och Johan varit efter handbollen. Lite energi fick jag efter en lång powernap!

Imorgon väntar 3 x 50 min aerobics som jag håller i, ser fram emot det men kommer vara duktigt trött på kvällen. Tyvärr blir det ingen handbollsträning för varken mig eller Johan imorgon eftersom vi måste flyttstäda och flytta det sista som är en hel del. Semester snart?

Glöm inte att imorgon är det sista dagen ni har rabatt hos Mix & eat Café när ni nämner min blogg! För vidare information, klicka på veckans tips!

Önskar er en bra vecka!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar