lördag 29 januari 2011

H65 Höör - GUIF

Yes, då var det dags för hemmamatch igen och GUIF står för motståndet den här gången. Senast slog vi dem med åtta bollar och hoppas verkligen på minst lika många imorgon.
15.00 Björkvikshallen, BE THERE!

Lördag morgon kommer mestadels spenderas i tvättstugan, då alla våra kläder ska tvättas innan de lämnar Herrestadsgatan. Hela dagen idag har vi målat och gjort rent i köket och lagt den fina heltäckningsmattan i sovrummet och walk in closet. Det är faktiskt inte mycket som ska flyttas till de nya lägenheten då vi har köpt nya möbler och än är vi inte klara med shoppingen. Efter matchen imorgon blir det full rulle igen!

Kan meddela att moi inte känner sig som en människa utan mer som en robot, jag hara jobbar och jobbar, tränar och tränar och renoverar och renoverar! Nothing else for the moment! Bara till att stå ut några dagar till! 

Gjorde färdigt dansprogrammet på jobbet som jag ska ha med alla i skolår 6-9 (i ca 4 veckor). På måndag börjar jag att hålla i 3 x 50 minuters aerobics och där har jag vevat in en hel del jobbig fys+kondition+balans+koordination! Passet är faktiskt rätt svettigt så nästa vecka väntar 7 x 50 minuters aerobics, 4 handbollspass, 1 löppass och 1-2 gympass. Jag måste verkligen äta som en gorilla för att få i mig tillräckligt med energi! Superviktigt! 

Dags att ladda för match genom den bästa laddningen ever, nämligen sömn! Ha en underbar helg allihopa! 


 Jag behöver min skönhetssömn!

Natti Natti people!
kram

2 kommentarer:

  1. hej hej jag har en fråga vilken årskurs har du bäst kontakt med

    SvaraRadera
  2. Jag antar att det är en av mina egna elever som frågar ;)Svårt att säga, jag tycker om alla mina elever! Vissa undervisar jag 2 ggr/vecka och andra 1 gg /vecka.

    SvaraRadera