onsdag 23 februari 2011

A day goes by.......

Vaknade upp imorse och mådde lite bättre men ändå skulle jag till läkaren för att vara på den säkra sidan. En sedvanlig kontroll och ett litet stick i fingret visade virus i kroppen. Febern hade också gått ner så nu håller jag på att bli frisk, äntligen! Dock kan jag glömma handbollsträningen imorgon också. Jag fick ev. träna ett väldigt lätt pass på fredag/lördag sa läkarn och jag kommer lyssna på min kropp och absolut inte börja för tidigt, so not worth it!

Idag har vi hunnit göra lite i lägenheten och på fredag ska det läggas spots i hallen och sedan är den klar! Tanken är att jag och Johan ska inhandla de sista möblerna på fredag, matsalsstolarna, sminkbordet/kontorsbordet och lite annat. Podiet i tv-rummet blir färdigt nästa vecka och sedan ska en ny soffa in där:) Podiet kommer lyxa till tv-rummet ordentligt.

Imorgon ska jag försöka måla fönster, det kräver inte så mycket energi och lite roligt är det. Stannar hemma från träningen också, ingen mening att sitta där och snyta sig varannan minut och hosta :( Tyvärr blir det med andra ord ingen match för mig på lördag heller pga sjukan, blir att sitta på läktarn och hejja som tusan! Endast tre matcher kvar och vi ligger tvåa med en poäng efter ettan, dock är det två som går raka vägen upp i elitserien och trean samt fyran kvalar. Spännande!

Till middag den här onsdagen blev något klassisk, nämligen spagetti och köttfärsås.

Min tallrik är såklart närmast kameran. Jag äter oftast mer än Johan och de vet de flesta :) Ser inte särskilt gott men det smakade mycket fint!


Dags att rasta lilla busen och sedan läggdags.
Ha en fortsatt trevlig "lillördag" :)

kram

5 kommentarer:

  1. Dajsan! Nu har jag sett både cola light och fun light på dina bilder. Lightprodukter innehåller aspartam som är cancerframkallande, not good! :) Hehe!

    SvaraRadera
  2. Lade en länk till http://www.f-i-t.se/ bland mina sidlänkar på bloggen också förresten. Gratis reklam är ju alltid bra :) Hoppas det lockar ngn.

    SvaraRadera
  3. kära Tina :) Den mängden aspartam det krävs för att det ska vara skadligt är overkligt. jag lovar dig att du får i det mer onyttiga och skadliga ämnen varje dag som är 1000ggr värre. Jag oroar mig inte och det borde inte du heller göra. Vi dricker cola light ngn gång i veckan och funligt till min kesella. Om du gör lite efterforskningar inom fitnessvärlden kommer du snabbt märka att det inte finns många som inte dricker dessa produkter, believe me, jag lär från den bästa, Seth Ronland! :)

    åhhh du är snäll:) Gratis reklam är aldrig fel hihih...:)

    SvaraRadera
  4. Hihi! Ville bara skoja lite med dig ;)

    SvaraRadera
  5. Bönne är klart i riskzonen, han sveper minst en 2 l Coca om dagen...

    SvaraRadera