onsdag 19 januari 2011

Need more time!

Enkelt utryckt önskar jag fler timmar på dygnet! Just nu händer det massor i mitt liv och allt är självklart positivt men det är mycket! Ny termin betyder och det händer rätt saftiga saker i början på jobb, F.I.T går utmärkt nu när klienterna bara strömmar in, jag ska hinna träna min pass i veckan och i samma veva renoverar vi för fullt (slutspurten nu)! Senast nästa helg ska vi ha lämnat Herrestadsgatan för att flytta in till Sergelsväg 5b som kommer vara topprenoverad, cant wait. Mitt sociala liv blir tyvärr lidande :( fick rätt dåligt samvete när jag hoppade av tjejmiddagen ikväll pga. renoveringen men det kommer fler tillfällen! Riktigt ledsen tjejer :(

Johan har lovat aktiv återhämtning idag, dvs. massage! Hoppas! Kroppen känns annars rätt bra, har mycket energi till träning vilket är positivt med tanke på allt som händer runtomkring. Det blir någon form av avkoppling från vardagen, skönt att koppla bort allt annat under träning. Fyra - fem träningar (2 handbolls, 1 TRX, 1 gym, 1 löpning) plus en match  återstår denna veckan, im fit for fight!


In action!

Imorgon är det fullt upp igen med jobb, träning och målning i lägenheten och samma gäller på fredag (x 2 träningspass dessutom). Äntligen på lördag kan jag ta lite sovmorgon och ta mig en härlig löptur för att sedan tillsammans med Johan och ett härligt gäng på kvällen fira en av mina bästa vänninor som fyllde år igår, Molli:) Har köpt en fin fin present ;)  

_________________________________________________________________________________

Har fått lite frågor från alla möjliga håll om tips på intervllträning (HIT, High intensive training) och ska försöka få in det denna veckan. Hoppas ni har lite överseende med mindre blogginlägg nu under vår flytt men så fort lasset gått blir det nya friska tag med alla möjliga tips inom träning och kost! Håll ut!

_________________________________________________________________________________

Hittade lite äldre bilder på mig när mitt hår var ljusare, hmmm funderar att hitta på något med mitt hår. Känns så grått och trist just nu. Vad tycks?




Johan gillar det dessvärre inte så jag får väl bara drömma mig bort :)



Nä nu går min ögon verkligen i kors, måste få min massage nu och sedan är det bye bye för idag.
Ha en fortsatt trevlig vecka!

Dont forget: veckans tips! Mix & Eat Café. Nämner ni min blogg får ni rabatt på hela sortimentet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar