måndag 17 januari 2011

Stolt!!!

Så taggad jag var ikväll och jag hejjade med hela mitt hjärta på Australien och Serbien! Självklart hade jag supporter t-shirtar och dessutom en Serbisk flagga, fint det! När alla danskar satt ner då stod jag upp och skrek, varje gång Serbien gjorde mål!:) Är banne mig inte okej att danskarna var så många, vart var alla andra? Tråkigt nog förlorade Australien (vilken var väntat) men som de kämpande, stor eloge till dem! Sjukt tråkigt att mitt kära hemland också förlorade mot ett idag bättre Danmark. Domarna höll ju hög klass (not) men men man ska aldrig skylla på domarn ju ;)

Fick ju självklart med några bilder som jag bjuder på!

Närmast i bild, James som spelar med Johan i Stavsten, SOM vi hejjade på honom. Han skämdes där ett tag:) Hejja hejja!

Kul när supporterna går all in! Mer sånt! :)

Stolta supportrar:) Jag tackar Raelene Bolton som jag spelade tidigare med i H65 (från Aus) för tröjan! Hon var snäll och gav den till mig som minne när hon lämnade klubben. Saknar henne sjukt mycket, både som spelare och vän!

Jag gick alltså all in ikväll som supporter! En mycket stolt Dajana som hejja fram sitt hemland!

Johan däremot köpte sig en sverigetröja... inte okej under en match mellan Danmark-Serbien!!! Skärpning Börjesson! :)



New day tomorrow! Serbien möter Kroatien, kommer bli en riktigt underhållande match! Jobb och träning x 2 dessutom! Blir förmodligen lite målande efter träningen, alla väggar måste vara färdigmålade tills på lördag x 3, för då lägger vi vårt härligt högglansvita golv:) Skulle kanske påbörja med att packa ner allt, vi måste trots allt vara ute ur den här lägenheten senast nästa helg (klump i halsen). Önskar dygnet hade fler timmar, vet inte hur jag ska hinna med allt. Gäller att planera och vara effektiv! Tror sängen kallar på mig!

Sleep tight! I will! :)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar