tisdag 25 januari 2011

5 days left!

Jajamen, 5 dagar kvar tills allt ska vara klart och vi flyttar in! Och 5 dagar kvar till VM-final i handboll och gissa vem som fixat biljetter.... ME! Eller min kära sambo Johan, oj oj vad jag längtar! Biljetterna har varit slutsålda en vecka nu och billiga var de inte heller, minst 3000 kr /st! Supersöndag väntar oss!

Tidigare idag hann jag inom möbelaffären Svenska Hem som ligger precis gatan över där jag jobbar. Dajana skulle ju endast in och kika och det slutar med att jag köper ett matbord och grymt snygg matchade skänk som vi ska ha i vårt matsalrum! Imorgon ska allt hämtas, bl.a walk in closet, soffbord och lite annat. Finns nog en hel del att göra.

Precis hemkommen från Trudi i laget, vi var åtta från laget som åt god mat och kikade på handbollen, usch gillar inte Danmark :( Hoppas verkligen att Sverige på något sätt slår Frankrike och att finalen går mellan Sverige-Danmark på söndag!

Myser i sängen med Hugo nu, Johan spelar xbox! Snart läggdags. Funderar på att gå upp tidigt imorgon och ta mig en riktig löprunda. Det blir ca 1 ½ timmes dans imorgon dessutom, inte färdig med dansprogrammet. Får se hur jag känner mig 06.30 :)
 
Min bebis är trött, han somnar när som precis som jag :)
 
 
Vi säger godnatt för idag!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar